Thursday, November 16, 2006
 

   

آقا پسران ِ مجرد ِ 35-30 ساله که فکر می کنن هنوز دخترا با دیدن ِ ... غیرت بازیشون خام می شن،بدونن که دیگه دوره ی این حرفا تموم شده
یعنی وقتی به دختره بگید چادر سرت کن،یا جلوی غریبه روسری بپوش،نمی خوام کسی موهات و ببینه چون دوستت دارم بدونید فاتحتون خوندس
وقتی تو ماشینتون دختره بقل دستتون می شینه نگاش می کنید و راستای دیدش رو می گیرید تا ببینید به کجا ختم می شه دیگه دختره قند تو دلش آب نمی شه
وقتی صداتون رو واسش می برید بالا،در کسری از ثانیه یه صدای بلندتر می شنوید،چون تاریخ به خانم ها ثابت کرده صبوری نتیجه ی عکس می ده
وقتی جذبه می گیرید که طرف ازتون بترسه و مثلا گربرو دم حجله بکشید،دقیقا از کارتون نتیجه ی منفی می گیرید
وقتی می گید ازین به بعد میای زیر ِ پرچم ِ من،لباسایی می پوشی که من دوست دارم،جاهایی می ری که من می گم دیگه دختره قیقوجه نمی ره
پس بدانید و آگاه باشید که افکارتون باید به روز باشد.